Na začátku jsme měli sny
Záleží nám na naší budoucnosti, a už v době založení obchodu Pro zdraví a radost jsme ji chtěli zásadně měnit a ovlivňovat.
Naším cílem byla práce, kterou bychom přispívali nejen sobě, ale i druhým. Práce, která by nás naplňovala, bavila a mohli jsme se při ní nadále rozvíjet. Pár měsíců jsme hledali a rozebírali jednotlivé nápady, přemýšleli, co ve Stráži pod Ralskem chybělo.
Květinářství a obchod s dárkovým zbožím
Nakonec jsme se rozhodli a v lednu roku 2000 jsme otevřeli kamenný obchod s dárky a květinami. Postupně jsme na pult našeho obchodu začali dodávat kvalitní čaj, kvalitní čokoládu z celého světa a sortiment rozšiřujeme nadále. Nyní čítá náš e-shop se zdravou výživou více než 3 300 položek. Provozujeme dva kamenné obchody – ve Stráži pod Ralskem a v Jablonném v Podještědí v Klášterní ulici. Součástí naší práce je i péče o e-shop a jeho zákazníky.
Zdravý vývoj, vývoj ke zdraví
Zákazníci poptávali čím dál častěji dárky ze zdravé výživy, nejkvalitnější čokoládu, nepražené ořechy bez soli, čokoládu bez cukru, zdravé potraviny bez éček... A tak by se dalo pokračovat. Protože jsme zdravou výživu upřednostňovali i v osobním životě, rozhodli jsme se v roce 2013 začít více zabývat zdravým stravováním. Dnes je náš sortiment zdravé výživy obrovský, vybírat lze osobně v našich prodejnách i na e-shopu 24 hodin denně.
Zdravá strava se setkala u zákazníků s úspěchem. Produkty zdravé výživy nás začaly natolik zajímat, že se Pepa, spoluzakladatel Pro Zdraví a radost, rozhodl tento obor studovat. Diplom mu umožnil poskytovat výživové poradenství i konzultace v oblasti zdravé výživy, stravování a zdravého životního stylu.
Zdravý životní styl moc nestojí
Cesta ke zdravé výživě není složitá ani drahá, jak se mnohdy lidé obávají. Práce s naším tělem nás nic nestojí, dodržování stravovacího režimu také ne. Chce to jen trochu více času věnovat svému tělu a naučit se poznávat nové potraviny. Díky zdravým potravinám zanedlouho i ušetříme, protože se s nimi naučíme zacházet jinak než s těmi, které doposud známe. Plýtvání potravinami se stane minulostí.
Zákazník na prvním místě
Spokojenost a zdraví zákazníka je pro nás nejdůležitější. Vzájemná komunikace a spolupráce je založena na přátelském vztahu – po objednávce náš dialog se zákazníkem nekončí. Přistupujeme k zákazníkům i k novým výzvám poctivě a s dobrým úmyslem, protože naším cílem je spokojený zákazník, který bude zase o krok blíž ke zdravému stravování.
Díky tomu máme radost z dobře odvedené práce, což splňuje naše představy o zodpovědné cestě...