S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

VERZICH JOSEF - Pro zdraví a radost - idatabaze.czČaj a káva - idatabaze.cz
IN TIME

KONTAKTY

Poradíme Vám denně
od 8:00 do 20:00 hodin
777 137 206

ZAJÍMAVOSTI A TIPY

arr3INECTO - péče o tělo a vlasyÚžasné přírodní přípravky z kokosového a arganového oleje, které pečují o vaše vlasy a těloPrvním... arr3Káva JardinO kávě Jardin   Káva prodávána pod značkou Jardin v sobě ukrývá ty nejkvalitnější kávové suroviny... arr3Pravda o meduVěděli jste, že med v kombinaci se skořicí má velmi pozitivní účinky?   Směs medu a skořice dokáže... arr3Vůně a kosmetika Durance     Firma Durance se zrodila v Provance a je na první pohled zřejmé, že je věrná Provance ve...

» Obchodní podmínky

Základní informace

Provozovatel

Josef Verzich

fakturační adresa

Pro zdraví a radost

Josef Verzich
Hornická 300
471 27 Stráž pod Ralskem

dodací adresa - provozovna

Pro zdraví a radost

Revoluční 164
471 27 Stráž pod Ralskem

IČO: 684 25 244

DIČ: CZ6808030284

GSM: 777 137 206

e-mail: josef.verzich@prozdraviaradost.cz

bankovní spojení

MONETA (GE) Money Bank 177381048/0600

IBAN - CZ0306000000000177381048

BIC - AGBACZPP

Způsoby objednání zboží

Objednávat si můžete přidáním zboží do košíku v e-shopu, telefonicky nebo emailem, kdy bude objednávka obsahovat veškeré náležitos e-shopu.

Dodací podmínky

Zboží zasíláme v co nejkratším termínu po obdržení závazné objednávky. Termín dodání je  2-10 dní, podle toho zda je objednané zboží na skladě.Ve výjímečných případech se může stát, že nabízené zboží je již vyprodáno. V tomto případě Vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky.

Způsob dodání

Dobírkou, kdy Vám objednané zboží od objednání přijde v rozmezí od 2 do 10 dnů doporučeně v balíku na Vaši poštu nebo k vám domů, při jeho vyzvednutí nebo doručení poštou nebo PPL zaplatíte za objednané zboží a k tomu přípasně částku poštovného, vypočítaného při uzavření objednávky. Při placení bankovním převodem, zasíláme zboží po připsání částky na náš bankovní účet. Zboží si lze také převzít osobně v našem obchodě ve Stráži pod Ralskem.

Doprava, platba a balné

Doprava IN TIME: Při objednávce do 1.000,- Kč je cena za dopravu při platbě dobírkou 106,- Kč a při platbě převodem 76,- Kč. Při objednávce nad 1.000,- Kč je doprava při platbě dobírkou i převodem zdarma.

Zásilka do Poštomatu: při objednávce do 1.000,- Kč je při platbě dobírkou 96,- Kč a při platbě převodem 66,- Kč. Při objednávce nad 1.000,- Kč je doprava dobírkou i převodem zdarma.

Od 1.3.2017 došlo ze strany IN TIME k úpravě cen dopravy. I nadále bychom chtěli u tohoto přepravce cenu za doručení zásilek zvýhodnit. Proto se cena při objednávce v hodnotě do 1.000,- Kč, navýší z nynějších 36,- Kč pouze na 76,- Kč, na místo 105,- Kč, jak by dle ceníku IN TIME vycházelo. V případě dobríky se připočítá 30,- Kč, což je dohromady 106,- Kč. V případě platbou převodem zůstává cena 76,- Kč. Při objednávce nad 1.000,- Kč zachováváme prozatím zvýhodněnou dopravu zdarma.

Doprava PPL: Při objednávce do 1.500,- Kč při platbě dobírkou je cena za dopravu 120,- Kč a při platbě převodem 90,- Kč. Při objednávce nad 1.500 ,- Kč je doprava při platbě dobírkou i převodem zdarma.

Doprava Poštou: Dobírkou 150,- Kč, při platbě převodem na náš účet 120,- Kč

Možnost platby objednávky kartou bez příplatků.

Balné neúčtujeme, pouze v případě, pokud má objednávající zvláštní nároky na zaslání zboží kdy se na ceně obě strany dohodnou telefonicky, dále pak balné účtujeme u objednávek, které byli již odelsané a zákazník si jej z jakého-koli důvodu nevyzvedl nebo objednávku zrušil, balné pak činí 60,- Kč.

DŮLEŽITÁ INFORMACE: Pokud si zákazník nevyzvedne zásilku nebo z jakého-koli důvodu objednávku zruší a bude již zboží odeslané, hradí zákazník náklady na dopravu za jednotnou cenu 150,- Kč bez ohledu na výši poštovného v dané objednávce, dále pak zákazník hradí náklady na balné v hodnotě 60,- Kč, což znamená, že nepřevzetí již odeslané zásilky činí celkem 210,- Kč.

Clazené zboží zasíláme pouze na základě platby převodem.

Doprava na Slovensko: Poštou bez hranic za jednotnou cenu 200,- Kč bez nároku na výše uvedené slevy poštovného. Slevu za dopravu je možné domluvit při objednávkách nad 4.000,- Kč, kdy také záleží o jaké zboží by se jednalo a jeho váze.

Náš e-shop umožňuje po vytvoření objednávky automatické zařazování e-mailů do databáze pro zasílání newsletterů, pokud si newslettery nepřejete dostávat, stačí se po přijetí prvího newsletteru jednoduše odhlásit.

Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka. Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.

Kupující viditelně poškozenou zásilku nepřijímá, dále je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury - dodacího listu a doklad o zaplacení a dodání zboží. Zboží se vrací v originálním obalu a s označenou závadou.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tříceti dnů od obdržení reklamace o postupu a jejím vyřízení. Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry. Zákazník může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů po převzetí zboží, aby toto mohlo být uskutečněno nesmí být zboží ani obal poškozené ani použité. V tomto případě, kdy si zákazník zboží nepřevezme nebo jej bude zasílat zpět na naši firmu do 14 dnů, hradí veškeré náklady na dopravu s tímto spojené.

Pokud zákazník zjistí rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, či neobdržel se zásilkou fakturu, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, nebo dokladem stvrzujícím nákup u prodávajícího.

Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.Částka za výrobky bude vrácena bezhotovostním způsobem na bankovní účet zákazníka. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele. doručovatele.

Případnou nespokojenost z nákupem na našem e-shopu, máte možnost řešit subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce.

Adresa: Ústřední inspektorát, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2 www.coi.cz

Případnou nespokojenost s nákupem na našem e-shopu, můžete řešit i možností, řešení spotřebitelských sporů on-line na adres http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje poskytnuté zákazníky jsou užívány výhradně k účelům, které přímo souvisejí s našimi službami a nejsou poskytovány třetí straně, nesouvisí-li to bezprostředně s vyřízením objednávek.