Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

VERZICH JOSEF - Pro zdraví a radost - idatabaze.czČaj a káva - idatabaze.cz
IN TIME

KONTAKTY

Poradíme Vám každý den
od 8:00 do 20:00 hodin
napište nám
email: info@prozdraviaradost.cz
tel: 777 137 206

ZAJÍMAVOSTI A TIPY

arr3INECTO - péče o tělo a vlasyÚžasné přírodní přípravky z kokosového a arganového oleje, které šetrně pečují o Vaše tělo a... arr3JARDIN - vyjímečně dobrá kávaKáva prodávána pod značkou Jardin v sobě ukrývá ty nejkvalitnější kávové suroviny dovezené z těch...











» Obchodní podmínky

Základní informace

provozovatel

Josef Verzich

fakturační adresa

Pro zdraví a radost

Josef Verzich
Hornická 300
471 27 Stráž pod Ralskem

dodací adresa - provozovna

Pro zdraví a radost

Revoluční 164
471 27 Stráž pod Ralskem

IČO: 684 25 244

DIČ: CZ6808030284

GSM: 777 137 206

e-mail: josef.verzich@prozdraviaradost.cz

bankovní spojení

MONETA (GE) Money Bank 177381048/0600

IBAN - CZ0306000000000177381048

BIC - AGBACZPP


Způsoby objednání zboží

Objednávat si můžete přidáním zboží do košíku v e-shopu, telefonicky nebo emailem, kdy bude objednávka obsahovat veškeré náležitosti e-shopu. Zákazník si může vybrat libovolné zboží z naší nabídky. Většinu zboží máme skladem, v opačném případě budeme zákazníka kontaktovat a pokusíme se sjednat náhradu, popřípadě objednávku se zákazníkem opravíme nebo vystornujeme.

 

  • Zákazník se může zaregistrovat (zde), následně zboží vloží do košíku a odešle objednávku.
  • Bez předchozí registrace (zákazník bude automaticky zaregistrován po odeslání objednávky, následně zákazníkovi zašleme přihlašovací údaje do emailu, aby je mohl využít pro další nákup).


Dodací podmínky

Zboží zasíláme v co nejkratším termínu po obdržení závazné objednávky. Termín dodání je  2-10 dní, podle toho zda je objednané zboží na skladě.Ve výjímečných případech se může stát, že nabízené zboží je již vyprodáno. V tomto případě Vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky.


Způsob dodání

Dobírkou, kdy Vám objednané zboží od objednání přijde v rozmezí od 2 do 10 dnů doporučeně v balíku na Vaši poštu nebo k vám domů, při jeho vyzvednutí nebo doručení poštou nebo PPL zaplatíte za objednané zboží a k tomu přípasně částku poštovného, vypočítaného při uzavření objednávky. Při placení bankovním převodem, zasíláme zboží po připsání částky na náš bankovní účet. Zboží si lze také převzít osobně v našem obchodě ve Stráži pod Ralskem.


Doprava, platba a balné


Doprava IN TIME


Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to pouze po ČR.

Při objednávce do 1.500,- Kč je cena za dopravu při platbě dobírkou 115,- Kč, při platbě převodem 85,- Kč.

Při objednávce nad 1.500,- Kč je doprava při platbě dobírkou i převodem zdarma

Důležité pro zásilky nad 20 kg: Pokud objednávka obsahuje těžké zboží, jako jsou například vody a šťávy ve skle a zásilka přesáhne 20 kg nebo se bude zásilka skladát z více 20-ti kilových balíků, bude každá další zásilka účtována podle váhy. Při dosažení limitu 1 500,- Kč pro dopravu zdarma, neúčtujeme jednu zásilku do 20 kg, ostatní zásilky jsou účtovány dle váhy a individuálně dle celkové ceny objednávky. 
Pro více informace nás kontaktujte >>


Doprava PPL


Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to pouze po ČR.

Při objednávce do 1.500,- Kč při platbě dobírkou je cena za dopravu 120,- Kč a při platbě převodem 90,- Kč.

Při objednávce nad 1.500 ,- Kč je doprava při platbě dobírkou i převodem zdarma.

Důležité pro zásilky nad 15 kg:
Pokud objednávka obsahuje těžké zboží, jako jsou například vody a šťávy ve skle a zásilka přesáhne 15 kg nebo se bude zásilka skladát z více 15-ti kilových balíků, bude každá další zásilka účtována podle váhy. Při dosažení limitu 1 500,- Kč pro dopravu zdarma, neúčtujeme jednu zásilku do 15 kg, ostatní zásilky jsou účtovány dle váhy a individuálně dle celkové ceny objednávky.
Pro více informace nás kontaktujte >>


Doprava Poštou


Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to pouze po ČR. 

Dobírkou 150,- Kč, při platbě převodem na náš účet 120,- Kč

Důležité pro těžké zásilky:
Pokud objednávka obsahuje těžké zboží, jako jsou například vody a šťávy ve skle, bude zásilka účtována dle váhy a individuálně dle celkové ceny objednávky. 
Pro více informace nás kontaktujte >>


Doprava na Slovensko IN TIME

Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to pouze po SR.

Na slovensko zasíláme za jednotnou cenu 200,- Kč bez nároku na výše uvedené slevy poštovného. Slevu za dopravu je možné domluvit při objednávkách nad 2.000,- Kč, kdy také záleží o jaké zboží by se jednalo a jeho váze.

 

  • Všechny ceny za dopravu jsou uvedeny včetně DPH.
  • Možnost platby objednávky kartou bez příplatků.
  • Chlazené zboží zasíláme pouze na základě platby převodem.

 

Balné

Balné neúčtujeme, pouze v případě, pokud má objednávající zvláštní nároky na zaslání zboží kdy se na ceně obě strany dohodnou.


Zasílání chlazeného zboží

Chlazené zboží zasíláme běžně, kromě období vysokých teplot standartně bez speciálních chladících boxů bez problémů již řadu let. Chlazené zboží zasíláme pouze bankovním převodem předem na náš účet nebo platbou GoPay, kdy je objednávka zaplacena již po odeslání. Při opakovaných objednávkách a pokud nemáte možnost platby bankovním převodem ani GoPay, lze telefonicky sjednat výjimku.

Pokud si zákazník nevyzvedne již zaslanou zásilku s chlazeným zbožím, nese plnou zodpovědnost za případně zkažené zboží bez nároku na vrácení částky a to i částky za dopravu.


Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka. Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.

Kupující viditelně poškozenou zásilku nepřijímá, dále je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury - dodacího listu a doklad o zaplacení a dodání zboží. Zboží se vrací v originálním obalu a s označenou závadou.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tříceti dnů od obdržení reklamace o postupu a jejím vyřízení. Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry. Zákazník může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů po převzetí zboží, aby toto mohlo být uskutečněno nesmí být zboží ani obal poškozené ani použité. V tomto případě, kdy si zákazník zboží nepřevezme nebo jej bude zasílat zpět na naši firmu do 14 dnů, hradí veškeré náklady na dopravu s tímto spojené.

Pokud zákazník zjistí rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, či neobdržel se zásilkou fakturu, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, nebo dokladem stvrzujícím nákup u prodávajícího.

Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.Částka za výrobky bude vrácena bezhotovostním způsobem na bankovní účet zákazníka. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele. doručovatele.

Případnou nespokojenost z nákupem na našem e-shopu, máte možnost řešit subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce.

Adresa: Ústřední inspektorát, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2 www.coi.cz

Případnou nespokojenost s nákupem na našem e-shopu, můžete řešit i možností, řešení spotřebitelských sporů on-line na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Ochrana osobních údajů

Osobní údaje poskytnuté zákazníky jsou užívány výhradně k účelům, které přímo souvisejí s našimi službami a nejsou poskytovány třetí straně, nesouvisí-li to bezprostředně s vyřízením objednávek.