Logo
Máte-li otázky? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-17 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
Káva od A do Z Káva od A do Z
Pokud patříte k příznivcům pití kávy, tak jako miliony lidí na světě, najdete v tomto článku přehled o kávě od A do Z a dozvíte se spoustu zajímavostí... číst celé
Ústní hygiena, to je každodenní péče, jak na to? Ústní hygiena, to je každodenní péče, jak na to?
Čistíme si zuby už od dětství, ale děláme to všichni správně a používáme k čištění zubů vhodné pomocníky? Možná budete překvapeni. číst celé
Zobrazit všechny články
Zadej e-mail pro zasílání novinek



  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Jak nakupovat-používat e-shop

Jak na to

Podrobný návod jak se orientovat a nakupovat v e-shopu vám pomůže jednoduše a rychle najít vše potřebné k objednávce a ukáže vám cestu k dalším informacím ohledně registrace a jejich výhod, dopravy, platby, článků, zákaznické sekce, komunikace s námi atp. Kdykoli budete potřebovat, můžete se vrátit a najít co potřebujete.

První kroky k rychlé orientaci a objednávce

Nebojte se, když se vám bude zdát návod dlouhý a tím orientace na e-shopu složitá, to opravdu není, jen jsme se vám snažili usnadnit práci s hledáním a tápáním v určitých krocích a doufáme že jsme vše srozumitelně popsali, aby vám nakupování bylo radostí a zábavou.

Hledání v kategoriích

Po kliknutí na danou hlavní kategorii se níže zobrazí všechny její podkategorie, které se také zobrazí nad produkty, dostanete se tak, kam potřebujete.

Produkt a co vše obsahuje jeho profil

Produkt je na e-shopu tím, co nás všechny zajímá nejvíce. Vybrat si ten správný nebo oblíbený a cenově vyhovující produkt se všemi potřebnými informacemi je hlavním důvodem vstupu do profilu produktu. Co se týká e-shopu Pro zdraví a radost, snažíme se tyto profily produktů co nejpřehledněji a dostatečně popsat všemi potřebnými informacemi.

Kliknutím na vybraný produkt, se zobrazí jeho profil, kde naleznete jeho veškeré údaje.

Základem je krátký a výstižný hlavní nadpis, popis a charakteristika, cena a váha nebo obsah produktu. Zákazník by měl také vědět jakou nese produkt značku a odkud pochází, nejlépe označit Zemi původu. Produkt je také očíslován a nese zelené označení „skladem“ nebo červené že skladem není. Některé produkty jsou označeny variantami dostupnosti, jako například „připravujeme, na dotaz, na objednávku“ atp. Pro zjištění těchto informací doporučujeme otevřít profil produktu i když je označen „není skladem“.

Hlavní a detailní fotografie

Každý profil produktu má hlavní fotografii, která je ve zmenšené podobě vidět hned v seznamu produktů. V profilu produktu pak vidíte fotografii větší a pokud chcete vidět obrázek detailněji, můžete si jej kliknutím zvětšit. Některé produkty obsahují i další detailní fotografie, umístěny hned vedle hlavního obrázku, stačí kliknout na šipku nebo na obrázky samotné. Takové fotografie by vám měli produkt více přiblížit a více ho charakterizovat.

Varianty produktu

Některé produkty mají v profilu nad cenou výběr variant. Kliknutím například na základní gramáž se vám zobrazí sloupek s variantami. Například u volně vážené kávy, to je výběr váhy a způsoby mletí. Sušené ovoce a ořechy, mají na výběr váhu, další produkty zase například příchuť atp.

Související zboží

Produkty které mají související - podobné zboží, jsou umístěny dole pod popiskem produktu. Na danou variantu stačí kliknout a tím vstoupit do profilu produktu nebo rovnou přidat do košíku. Produkty, které s hlavním produktem souvisejí ještě blíže, jsou umístěny zcela dole pod koncem popisu produktu.

Rychlý dotaz k produktu

Každý profil produktu má také možnost rychlého zaslání dotazu, kliknutím vlevo dole na tlačítko s nápisem „Přidat komentář“. Po otevření okna zadáte potřebné informace a samotný text. Dále opíšete pole s heslem a odešlete. Odpověď na dotaz naleznete v tomto produktu pod vaši zprávou.


Zboží do košíku

Vybraný produkt označte počtem kusů, případně vyberte variantu a vložíte do košíku zeleným tlačítkem „Přidat do košíku“. Do košíku můžete tedy vložit zboží rovnou ze seznamu produktů v dané kategorii nebo z profilu produktu. Pokud se potřebujete dostat během nákupu nebo po jeho dokončení do košíku, klikněte na zeleně označený košík v pravém horním rohu e-shopu. Pokud není v košíku ani jeden produkt, je košík označen bílou barvou.


Zboží v košíku

Na informace v košíku jako jsou seznam zboží, počet kusů, poslední vložený produkt a celková cena objednávky s DPH bez dopravy, se můžete také podívat pouhým najetím myši na ikonu košík, ve které se rozbalí okno s těmito informacemi. V tomto okně můžete rovněž vstoupit do košíku a to kliknutím na tlačítko „Přejít do košíku“ pod posledním vloženým produktem.


Dokončení nákupu

Po ukončení nákupu se vám zobrazí v košíku veškeré zboží, u kterého můžete upravovat počty kusů, nebo případně některé položky vymazat křížkem. Počty upravíte tlačítky - a + nebo přepsáním v políčku „množství“ a zaktualizujete kliknutím kdekoli mimo toto pole. Pod posledním produktem v košíku je také orientační ukazatel částky, potřebný pro dosažení dopravy zdarma.

Pokud jste něco zapomněli nebo chcete přidat do košíku, můžete zvolit zcela dole vlevo „Zpět do obchodu“, tímto krokem budete přesměrováni na stránku s posledním vloženým produktem. Pokud jste si na něco vzpomněli až po odeslání objednávky, nevadí a neváhejte nás kontaktovat s případnými změnami, které lze provádět kdykoli během vyřizování vašich objednávek.


Slevový kupón

Pokud jste držitelem slevového kupónu a chcete jej využít, v košíku pod posledním vloženým produktem  zaškrtnutím nápisu „Chci využít slevový kupón“ napište kód do políčka vedle „Kód slevového poukazu:“ a zvolte „Uplatnit“. Po správném zadání se zobrazí nápis „Slevový kupón byl úspěšně uplatněn„ a výše se ukáže zadaný kód se slevou. Tato sleva se také promítne pod posledním produktem v košíku a je automaticky odečtena z celkové částky za zboží.


Zadání dopravy a platby

Po dokončení případných úprav a kontroly obsahu košíku, tlačítkem „Pokračovat v objednávce“ zvolíte způsob dopravy a platby. Některá z těchto variant nelze zvolit. Důvodem je, že pro každou dopravu je přidělena platba, například pro dopravu IN TIME při objednávce nad 1 500 Kč je doprava zdarma, pokud tedy zvolíte způsob platby „dobírkou“ nepůjde zvolit doběrečné +30,00 Kč, ale pouze 0,00 Kč a naopak při objednávce do 1 500 Kč půjde zvolit dobírka pouze +30,00 Kč. Dalším příkladem je osobní odběr, pro ten platí výběr platby pouze převodem, v hotovosti a GoPay, ostatní platby zvolit nelze.


Platba GoPay

Jde o jednoduchý způsob online platby kartou. Po naplnění košíku a zadání dopravy a platby „platební kartou nebo bankovním převodem“, zvolíte „Pokračovat v objednávce“ a po vyplnění adresy a všech potřebných údajů, odsouhlasíte obchodní podmínky a zvolíte opět „Pokračovat v objednávce“. Po chvíli se zobrazí okno platební brány, kde jen vyplníte potřebné údaje a je hotovo.


Odeslání objednávky

Po vybrání dopravy a plateb, vás další krok tlačítkem „Pokračovat v objednávce“, nasměruje k vyplnění veškerých dodacích a případně fakturačních údajů. Pro firmy s IČ, lze po jeho zadání automaticky načíst tyto údaje kliknutím na „Načíst údaje z registru firem ARES“. Pokud jste přihlášený registrovaný zákazník, je již vše vyplněno. Tlačítkem „Pokračovat v objednávce“ přejdete na poslední krok, kde zadáte povinné souhlasy se zpracováním vašich osobních údajů a souhlas s obchodními podmínkami. Můžete si také zvolit (nepovinné) zda si přejete odesláním objednávky automaticky zaregistrovat a využívat tak výhody a pohodlí při objednávkách a poslední možností je souhlas se zasíláním informací, aktualit a novinek na váš e-mail.

Po vyplnění všech potřebných údajů dokončíte objednávku vpravo dole zeleným tlačítkem „Odeslat objednávku“. Správnost odeslání vám potvrdí zpráva na e-shopu a následně automatické avízo na vaši emailovou adresu, uvedenou v objednávce.


Informace o stavu objednávky

Není nic horšího než nevědět jak to vypadá z mou objednávkou. informace o stavu objednávky na váš e-mail jsou u nás samozřejmostí, kdy budete vědět o každém našem kroku až do vyřízení - odeslání objednávky. V každém z těchto avíz bude zobrazena objednávka pod kterou bude i faktura pod jejím číslem.


Jaké informace mohu očekávat na můj e-mail

  • objednávka přijata: informace po odeslání objednávky, kdy si můžete být jisti, že byla odeslána

  • zboží skladem: informace, že je zboží skladem a můžete objednávku v následujících dnech očekávat

  • platba přijata: informace o tom, že vaše platba za objednávku byla připsána na našem účtu

  • objednávka stornována: informace a potvrzení o zrušení objednávky

  • objednávka odeslána nezaplacena: informace odeslané objednávky dříve, než byla uhrazena

  • objednávka odeslána zaplacena: informace o vyřízené objednávce, kterou můžete následně očekávat

Po dokončení objednávky tedy doporučujeme sledovat vaši e-mailovou schránku, kde zjistíte její stav.


Registrace

Na našem e-shopu není registrace povinná, ale pokud registraci učiníte, přinese vám pohodlí při objednávkách, také budete moci využívat výhody registrovaného zákazníka. Dalšími atributy  registrace je automaticky založená zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžete sledovat stav nejnovější.

Pokud si přejte vytvořit registraci, můžete tak učinit vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ s panáčkem, po otevření okna klikněte na  „Registrovat“, kde vás systém přesměruje na vyplnění přihlašovacího jména a hesla, které budete používat při každém přihlašování na e-shop. Po vyplnění a zadání hesla na obrázku odsouhlasíte obchodní podmínky a souhlas se zpracováním osobních údajů a případně souhlas se zasíláním informací o dění na e-shopu.

Tlačítkem s nápisem „Registrovat se“, vás systém informuje o přijetí e-mailu, kde budete kliknutím na odkaz ve zprávě přesměrováni na e-shop, kde vyplníte veškeré potřebné údaje jako jsou adresy, telefon atp. Hvězdičkou jsou označeny povinné údaje, bez vyplnění těchto políček vám systém nedovolí registraci dokončit. Nyní by mělo být vše hotovo a po přihlášení jste automaticky v zákaznické sekci.


Přihlášení a odhlášení

Jednoduché přihlášení pomocí ikonky vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ s panáčkem, po najetí a kliknutí stačí vyplnit jméno a heslo a je to. Pokud jste heslo zapomněli, zadejte e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci a klikněte na „Zaslat zapomenuté heslo“, do e-mailové schránky vám dorazí e-mail s novým heslem. Po přihlášení vygenerovaným heslem si jej můžete znovu změnit, nezapomeňte tuto změnu uložit. Pokud se chcete odhlásit, můžete tak učinit vpravo nahoře u „Můj účet“ nebo vlevo, mezi hlavním a zakáznickému menu.


Zákaznická sekce

Pokud jste registrovaný(á) na našem e-shopu,  je vám automaticky založena zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžete také sledovat stav nejnovější. Po přihlášení do zákaznické sekce se na hlavní stránce zobraz výpis vašich objednávek. Menu obsahuje sekce: Moje objednávky, Osobní údaje, Komentáře, Moje slevy, Komunikace s obchodem a Změna hesla. Toto menu je zobrazeno vlevo nad hlavním menu produktů, mezi kterými je i možnost odhlášení, které je rovněž vpravo nahoře u „Můj účet“.

Stav vytvořené objednávky je označen červeně, pokud je vaše objednávka vyřízena bude tato informace označena zeleně. Stavy mezi vytvořenou a vyřízenou nejsou barevně označeny.

V historii objednávek uvidíte veškeré údaje každé objednávky, jako jsou datum a přesný čas vytvoření, číslo objednávky, cenu s a bez DPH, faktura objednávky a samozřejmě i celkový detail objednávek, který otevřete kliknutím na tento číslo objednávky. Můžete si tak zkontrolovat a podívat se na zboží které jste si objednávali atp. Okno zavřete kliknutím vpravo nahoře na „Moje objednávky“ nebo překliknutím kamkoli jinam.

Bohužel náš systém neumožňuje vytvořené objednávky v zákaznické sekci duplikovat, pokud si duplikaci přejete, kontaktujte nás a my vše uděláme za vás. Tato duplikace se využívá zejména u častých a opakovaných objednávkách, kdy je z časových důvodů rychlejší právě snadná duplikace, která může být učiněna i s případnými změnami, které lze provádět kdykoli během vyřizování vašich objednávek.

Jak jednoduché. Vyberte si ten správný způsob, který vám vyhovuje, aby vaše nakupování bylo zábavou.

Další informace připravujeme, chybí vám tu jiné informace o používání e-shopu? Neváhejte nás kontaktovat.

Přední značky e-shopu

Kde nás najdete

Revoluční 164

Stráž pod Ralskem, 471 27

Kontakty
Zákaznická podpora Josef Verzich
Zákaznická podpora Josef Verzich
(Po-Pá, 8-17 hod.)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.