Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

Poradíme Vám každý den
od 8:00 do 20:00 hodin
napište nám
email: info@prozdraviaradost.cz
tel: 777 137 206

ZBOŽÍ V AKCI

Cena 36 Kč
skladem
Cena 102 Kč
skladem
Cena 249 Kč
skladem

ZAJÍMAVOSTI A TIPY

arr3INECTO - péče o tělo a vlasyÚžasné přírodní přípravky z kokosového a arganového oleje, které šetrně pečují o Vaše tělo a... arr3JARDIN - vyjímečně dobrá kávaKáva prodávána pod značkou Jardin v sobě ukrývá ty nejkvalitnější kávové suroviny dovezené z těch...





 

 





Vše o nákupu » Jak nakupovat-používat e-shop

Jak na to

Podrobný návod jak se orientovat a nakupovat v e-shopu vám pomůže jednoduše a rychle najít vše potřebné k objednávce a ukáže vám cestu k dalším informacím ohledně registrace a jejich výhod, dopravy, platby, článků, zákaznické sekce, komunikace s námi atp.


První kroky k rychlé orientaci a objednávce

Nebojte se, když se vám bude zdát návod dlouhý a tím orientace na e-shopu složitá, to opravdu není, jen jsme se vám snažili usnadnit práci s hledáním a tápáním v určitých krocích a doufáme že jsme vše srozumitelně popsali, aby vám nakupování bylo radostí a zábavou.


Hledání v kategoriích


Po klinutí myší na danou hlavní kategorii se níže zobrazí všechny její podkategorie, které se také zobrazí nad produkty v zelených polích. Klikáním na podkategorie v levém sloupci nebo na zelená políčka, se dostanete kam potřebujete.


Produkt

Kliknutím na vybraný produkt, se zobrazí jeho profil, kde naleznete jeho veškeré údaje.


Co všechno obsahuje profil produktu

Produkt je na e-shopu tím, co nás všechny zajímá nejvíce. Vybrat si ten správný nebo oblíbený a cenově vyhovující produkt se všemi potřebnými informacemi je hlavním důvodem vstupu do profilu produktu. Co se týká e-shopu Pro zdraví a radost, snažíme se tyto profily produktů co nejpřehledněji a dostatečně popsat všemi potřebnými informacemi.

Kliknutím na vybraný produkt, se zobrazí jeho profil, kde naleznete jeho veškeré údaje.

Základem je krátký a výstižný hlavní nadpis, popis a charakteristika, cena a váha nebo obsah produktu. Zákazník by měl také vědět jakou nese produkt značku a odkud pochází, nejlépe označit Zemi původu. Produkt je také očíslován a nese označení jako „skladem“ nebo červeným křížkem že skladem není. Některé produkty jsou označeny variantami dostupnosti, jako například „připravujeme, na dotaz, na objednávku“ atp. Pro zjištění těchto informací doporučujeme otevřít profil produktu i když je označen „není skladem“.

Hlavní a detailní fotografie

Každý profil produktu má hlavní fotografii, která je ve zmenšené podobě vidět hned v seznamu produktů. V profilu produktu pak vidíte fotografii větší a pokud chcete vidět obrázek detailněji, můžete si jej kliknutím zvětšit. Některé produkty obsahují i další detailní fotografie, umístěny hned pod hlavním obrázkem. Takové fotografie by vám měli produkt více přiblížit a říci více o jeho charakteristice.

Varianty produktu

Některé produkty mají v profilu nad cenou výběr variant. Kliknutím například na základní gramáž se vám zobrazí sloupek s variantami. Například u volně vážené kávy, to je výběr váhy a způsoby mletí. Sušené ovoce a ořechy, mají na výběr váhu, další produkty zase například příchuť atp.

Související zboží

Produkty které mají související, podobné zboží nebo varianty, jsou umístěny zcela dole pod popiskem produktu. Na danou variantu stačí kliknout a tím vstoupit do profilu produktu nebo rovnou ze seznamu variant vložit do košíku zeleným tlačítkem „koupit“.

Rychlý dotaz k produktu

Každý profil produktu má také možnost rychlého zaslání dotazu. Kliknutím na zelené tlačítko s nápisem „Máte otázky k produktu?“ a vpravo dole v tomto poli kliknete na zelené tlačítko „Přidat komentář“. Po otevření okna zadáte potřebné informace a samotný text. Dále opíšete pole s heslem a odešlete zeleným tlačítkem „Přidat komentář“. Odpověď na dotaz naleznete v tomto produktu pod svým dotazem či zprávou. Po odeslání zprávy se dostanete zpátky do popisu zeleným tlačítkem „Popis produktu“.


Zboží do košíku

Vybraný produkt označte počtem kusů, případně vyberte variantu a vložíte do košíku zeleným tlačítkem KOUPIT. Do košíku můžete tedy vložit zboží z profilu produktu, ale i rovnou ze seznamu produktů v dané kategorii. Pokud se potřebujete dostat během nákupu nebo po jeho dokončení do košíku, klikněte na červeně označený košík v pravém horním rohu e-shopu.


Zboží v košíku

Na informace v košíku jako jsou seznam zboží, počet kusů, poslední vložený produkt a celková cena objednávky s DPH bez dopravy, se můžete také podívat pouhým najetím myši na ikonu košík, ve které se rozbalí okno s těmito informacemi. V tomto okně můžete rovněž vstoupit do košíku a to kliknutím na zelené tlačítko u posledního vloženého produktu.


Dokončení nákupu

Po ukončení nákupu se vám zobrazí v košíku veškeré zboží, u kterého můžete upravovat počty kusů, nebo případně některé položky vymazat červeným křížkem. Počty upravíte přepsáním v políčku „množství“ a zaktualizujete zelenými šipkami vpravo dole vedle konečné ceny za zboží. Pod posledním produktem v košíku je také orientační ukazatel částky, potřebné pro dosažení dopravy zdarma.

Pokud jste něco zapomněli nebo chcete přidat do košíku, můžete zvolit zcela dole vlevo „Pokračovat v nákupu“, tímto krokem budete přesměrováni na úvodní stranu webu a nakupovat. Pokud jste si na něco vzpomněli až po odeslání objednávky, nevadí a neváhejte nás kontaktovat s případnými změnami, které lze provádět kdykoli během vyřizování vašich objednávek.


Slevový kupón

Pokud jste držitelem slevového kupónu a chcete jej využít, napište heslo do horní lišty v košíku označené nápisem „Slevový kupón/Dárkový šek“ a klikněte na zelené tlačítko vložit. Po správném zadání zelené políčko „vložit“ zmizí a vedle nápisu „Slevový kupón/Dárkový šek“ se ukáže zadaný kód pro slevu. Tato sleva se také promítne pod posledním produktem v košíku a je automaticky odečtena z celkové částky za zboží.


Zadání dopravy a platby

Po dokončení případných úprav a kontroly obsahu košíku, zvolíte způsob dopravy a platby kliknutím do kroužku. Kroužek který nelze zvolit, nepodporuje danou platbu. Důvodem je, že pro každou dopravu je přidělena platba, například pro dopravu IN TIME při objednávce nad 1 000 Kč je doprava zdarma, pokud tedy zvolíte způsob platby „dobírkou“ nepůjde zvolit doběrečné +30,00 Kč, ale pouze 0,00 Kč a naopak při objednávce do 1 000 Kč půjde zvolit dobírka pouze +30,00 Kč. Dalším příkladem je osobní odběr, pro ten platí výběr platby pouze převodem, v hotovosti a GoPay, ostatní platby zvolit nelze.


Platba GoPay

Jde o jednoduchý způsob platby kartou. Po naplnění košíku stačí zadat dopravce a způsob platby „platební kartou“, zeleným tlačítkem zvolíme  „objednat“ a po vyplnění adresy a všech potřebných údajů, odsouhlasíte obchodní podmínky a zvolíte opět zeleným tlačítkem „odeslat objednávku“. V tomto okamžiku se zobrazí výzva ke strpení, kdy budete po chvíli přesměrováni na stránky platební brány, kde jen vyplníte potřebné údaje o vaši platební kartě a je hotovo.


Odeslání objednávky

Po vybrání dopravy a plateb, vás další krok modrým tlačítkem OBJEDNAT, nasměruje k vyplnění veškerých údajů pro odeslání objednávky. Pokud jste přihlášený registrovaný zákazník, je již vše vyplněno. Po vyplnění dodací, případně jiné fakturační adresy neregistrovaným zákazníkem, můžete vepsat případnou poznámku, dále pak zvolíte povinný souhlas s obchodními podmínkami. Dále si můžete zvolit (nepovinné) zda si přejete odesláním objednávky automaticky zaregistrovat a využívat tak výhody a pohodlí při objednávkách a poslední možností je souhlas se zasíláním informací, aktualit a novinek na váš e-mail.

Po vyplnění všech potřebných údajů dokončíte objednávku vpravo dole zeleným tlačítkem „ODESLAT OBJEDNÁVKU“. Správnost odeslání vám potvrdí zpráva na e-shopu a následně automatické avízo na vaši emailovou adresu, uvedenou v objednávce.


Informace o stavu objednávky

Není nic horšího než nevědět jak to vypadá z mou objednávkou. informace o stavu objednávky na váš e-mail jsou u nás samozřejmostí, kdy budete vědět o každém našem kroku až do vyřízení - odeslání objednávky.


Jaké informace mohu očekávat na můj e-mail

  • objednávka přijata: informace po odeslání objednávky, kdy si můžete být jisti, že byla odeslána

  • zboží skladem: informace, že je zboží skladem a můžete objednávku v následujících dnech očekávat

  • platba přijata: informace o tom, že vaše platba za objednávku byla připsána na našem účtu

  • objednávka stornována: informace a potvrzení o zrušení objednávky

  • objednávka odeslána nezaplacena: informace odeslané objednávky dříve, než byla uhrazena

  • objednávka odeslána zaplacena: informace o vyřízené objednávce, kterou můžete následně očekávat

Po dokončení objednávky tedy doporučujeme sledovat vaši e-mailovou schránku, kde zjistíte stav své objednávky


Registrace

Na našem e-shopu není registrace povinná, ale pokud registraci učiníte, přinese vám pohodlí při objednávkách, také budete moci využívat výhody registrovaného zákazníka. Dalšími atributy  registrace je automaticky založená zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžete sledovat stav nejnovější.

Pokud si přejte vytvořit registraci, můžete tak učinit vpravo v horní části e-shopu v zelené ikonce s panáčkem a nápisem „Nová registrace“. Po kliknutí na ikonu vás systém přesměruje na vyplnění přihlašovacího jména a hesla, které budete používat při každém přihlašování na e-shop. Po vyplnění a zadání hesla na obrázku odsouhlasíte obchodní podmínky a souhlas se zpracováním osobních údajů a případně souhlas se zasíláním informací o dění na e-shopu.

Zeleným políčkem s nápisem „Zaregistrovat“, vás systém informuje o přijetí e-mailu, kde budete kliknutím na odkaz ve zprávě přesměrováni na e-shop, kde vyplníte veškeré potřebné údaje jako jsou adresy, telefon atp. Hvězdičkou jsou označeny povinné údaje, bez vyplnění těchto políček vám systém nedovolí registraci dokončit. Nyní by mělo být vše hotovo a po přihlášení jste automaticky v zákaznické sekci.


Přihlášení a odhlášení

Jednoduché přihlášení pomocí ikonky vpravo v horní části e-shopu v zelené ikonce s panáčkem, po kliknutí stačí vyplnit jméno a heslo a je to. Pokud jste heslo zapomněli, zadejte e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci a do e-mailové schránky vám dorazí e-mail s novým heslem. Po přihlášení vygenerovaným heslem si jej můžete znovu změnit a nezapomeňte tuto změnu uložit. Pokud se chcete odhlásit, můžete tak učinit červenou ikonkou se šipkou a nápisem „odhlásit“ vpravo v horní části e-shopu.


Zákaznická sekce

Pokud jste registrovaný(á) na našem e-shopu,  je vám automaticky založena zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžete také sledovat stav nejnovější. V zákaznické sekci jsou políčka s registračními a přihlašovacími údaji a také s námi můžete přímo ze zákaznické sekce komunikovat případnými dotazy, připomínkami a prostě vším co by vás zajímalo a s čím si nevíte rady atp. 

Stavy objednávek jsou označeny a pokud je vaše objednávka vyřízena bude tato informace v zelené barvě. Vždy když vám do e-mailové schránky dorazí informace o stavu objednávky, uvidíte toto právě i v této zákaznické sekci.

V historii objednávek uvidíte veškeré údaje každé objednávky, jako jsou datum a přesný čas vytvoření, číslo objednávky, cenu s a bez DPH, faktura objednávky a samozřejmě i celkový detail objednávek. Kliknutím na tento „Detail“ se vám otevře okno s celou vaši objednávkou a můžete si tak vše zkontrolovat, připomenout zboží které jste si objednávali atp. Okno zavřete křížkem vpravo nahoře.

Bohužel zatím náš systém neumožňuje objednávky duplikovat, pokud si ale duplikaci přejete, kontaktujte nás a my vše uděláme za vás. tato duplikace se využívá zejména u častých a opakovaných objednávkách, kdy je z časových důvodů rychlejší právě snadná duplikace, která může být učiněna i s případnými změnami, které lze provádět kdykoli během vyřizování vašich objednávek.

Jak jednoduché. Vyberte si ten správný způsob, který vám vyhovuje, aby vaše nakupování bylo zábavou.

Další informace připravujeme, chybí vám tu jiné informace o používání e-shopu? Neváhejte nás kontaktovat.