Logo
V případě dotazů zavolejte.
(Po-Pá, 8-17 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Zadej e-mail pro zasílání novinek



  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Obchodní podmínky

Základní informace

 

Fakturační adresa

Josef Verzich, Hornická 300, Stráž pod Ralskem, PSČ 471 27

Dodací adresy

Provozovna 1 : Revoluční 164, Stráž pod Ralskem, PSČ 471 27

Provozovna 2 : Klášterní 45, Jablonné v Podještědí, PSČ 471 25

IČO 68425244

DIČ CZ6808030284

Tel: +420 777 137 206

e-mail: info@prozdraviaradost.cz

ID schránky: hxr8wqu

FACEBOOK: Obchod Josef Verzich, Pro zdraví a radost

MONETA Money Bank - 177381048/0600

IBAN - CZ0306000000000177381048

BIC - AGBACZPP


Způsoby objednání zboží

Objednávat si můžete přidáním zboží do košíku v e-shopu, telefonicky nebo emailem, kdy bude objednávka obsahovat veškeré náležitosti e-shopu. Zákazník si může vybrat libovolné zboží z naší nabídky. Většinu zboží máme skladem, v opačném případě budeme zákazníka kontaktovat a pokusíme se sjednat náhradu, popřípadě objednávku se zákazníkem opravíme nebo vystornujeme.

 

  • Zákazník se může zaregistrovat (zde), následně zboží vloží do košíku a odešle objednávku.
  • Bez předchozí registrace (zákazník bude automaticky zaregistrován po odeslání objednávky, následně zákazníkovi zašleme přihlašovací údaje do e-mailu, aby je mohl využít pro další nákup).


Dodací podmínky

Zboží zasíláme v co nejkratším termínu po obdržení závazné objednávky. Termín dodání je  2-10 dní, podle toho, zda je objednané zboží na skladě.Ve výjimečných případech se může stát, že nabízené zboží je již vyprodáno. V tomto případě Vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky.


Způsob dodání

Doručujeme na dobírku, kdy Vám objednané zboží přijde v rozmezí od 2 do 10 dnů od objednání - buď na  zvolené odběrné místo Zásilkovny, nebo k Vám domů. Při jeho vyzvednutí nebo doručení dopravcem IN TIME nebo PPL zaplatíte za objednané zboží plus dobírkovou částku vypočítanou při uzavření objednávky. Při placení bankovním převodem zasíláme zboží po připsání částky na náš bankovní účet. Zboží lze také uhradit při odesílání objednávky platební bránou GoPay nebo převzít osobně v našem obchodě ve Stráži pod Ralskem.


Doprava, platba a balné


Doprava WE||DO dříve IN TIME CZ


Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to pouze po ČR.

Při objednávce do 1.500 Kč je cena za dopravu při platbě dobírkou 115 Kč, při platbě převodem 90 Kč.

Při objednávce nad 1.500 Kč je doprava při platbě dobírkou i převodem zdarma.

Důležité pro zásilky nad 20 kg: Pokud objednávka obsahuje těžké zboží, jako jsou například vody a šťávy ve skle, a zásilka přesáhne 20 kg, nebo se bude zásilka skladát z vícekilových balíků, bude každá další zásilka účtována podle váhy. Při dosažení limitu 1 500 Kč pro dopravu zdarma neúčtujeme jednu zásilku do 20 kg, ostatní zásilky jsou účtovány dle váhy a individuálně dle celkové ceny objednávky. 
Pro více informace nás kontaktujte >>

Osobní odběr - Zásilkovna CZ

Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to pouze po ČR.

Při objednávce do 1.500 Kč je cena za dopravu při platbě dobírkou 99 Kč, při platbě převodem 69 Kč.

Při objednávce nad 1.500 Kč je doprava při platbě dobírkou i převodem zdarma.

Výše uvedená cena je platná pro zásilky do 5 kg, při vyšší hmotnosti Vás budeme kontaktovat o případné změně ceny za dopravu zásilky.

Osobní odběr - Zásilkovna SK

Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to pouze po SR.

Při objednávce do 1.500 Kč je cena za dopravu při platbě dobírkou 139 Kč, při platbě převodem 99 Kč.

Při objednávce nad 1.500 Kč je doprava při platbě dobírkou i převodem zdarma.

Výše uvedená cena je platná pro zásilky do 5 kg, při vyšší hmotnosti Vás budeme kontaktovat o případné změně ceny za dopravu zásilky.


Doprava WE||DO dříve IN TIME SK

Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to pouze po SR.

Na Slovensko zasíláme za jednotnou cenu 200 Kč bez nároku na výše uvedené slevy poštovného. Slevu za dopravu je možné domluvit při objednávkách nad 2.000 Kč, kdy také záleží, o jaké zboží by se jednalo a jakou má váhu (max. 20 kg).

 

  • Všechny ceny za dopravu jsou uvedeny včetně DPH.
  • Možnost platby kartou bez příplatků.
  • Chlazené zboží zasíláme pouze na základě platby převodem.

 

Balné

Balné neúčtujeme, pouze v případě, pokud má objednávající zvláštní nároky na zaslání zboží, kdy se na ceně obě strany dohodnou.


Pro objednávky nad 5 000 kč a firmy

V případě objednávky nad 5 000 kč a zboží objednané firmou, kdy se počítá s větším objemem kusů a vyšší celkovou cenou za objednávku, zasíláme zboží na základě zálohové faktury (platba předem).


Zasílání chlazeného zboží

Chlazené zboží zasíláme běžně. Kromě období vysokých teplot je odesíláme standardně bez speciálních chladicích boxů bez problémů již řadu let, termoboxy a chladicí bloky jsou však samozřejmě k dispozici. Chlazené zboží zasíláme pouze při platbě předem (bankovním převodem na náš účet) nebo při platbě GoPay, kdy je objednávka zaplacena již po odeslání. Při opakovaných objednávkách, a pokud nemáte možnost platby bankovním převodem ani GoPay, lze telefonicky sjednat výjimku.

Chlazené zboží zasíláme v pondělí, úterý a ve středu. Ve čtvrtek už hrozí, že nebude doručeno druhý den (v pátek), což nese riziko, že by chlazené zboží bylo celý víkend zbytečně na depu.

Pokud si zákazník nevyzvedne již odeslanou zásilku s chlazeným zbožím, nese plnou odpovědnost za případně poškozené zboží bez nároku na vrácení částky, a to i ceny za dopravu. Toto platí i pro nevyzvednutí v den doručení, kdy nemůžeme uznat vrácení ceny za objednávku, ani případnou reklamaci. Pokud chcete předejít potížím s dopravci, kteří Vás o doručení z nějakého důvodu neinformovali, doporučujeme po objednání chlazeného zboží hlídat Vaši e-mailovou schránku, kde Vás informujeme o vyřízené objednávce, i o předání přepravní společnosti. Pokud Vás následující den po obdržení e-mailu z naší strany (že je objednávka vyřízena) přepravce nekontaktuje, neprodleně kontaktujte nás. 


Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka. Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.

Kupující viditelně poškozenou zásilku nepřijímá, dále je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést, o jaké poškození či závady se jedná, jak se projevují a přiložit fotografie v přepravním a originálním obalu. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury - dodacího listu a doklad o zaplacení a dodání zboží. Zboží se vrací v originálním obalu, s označenou závadou.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace o postupu a jejím vyřízení. Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry. Zákazník může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů po převzetí zboží. Aby toto mohlo být uskutečněno, nesmí být zboží ani obal poškozené, ani použité. V tomto případě, kdy si zákazník zboží nepřevezme nebo jej bude zasílat zpět na naši firmu do 14 dnů, hradí veškeré náklady na dopravu s tímto spojené.

Pokud zákazník zjistí rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu, je povinen ihned informovat obchodníka. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, nebo dokladem stvrzujícím nákup u prodávajícího.

Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.Částka za výrobky bude vrácena bezhotovostním způsobem na bankovní účet zákazníka. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.

Případnou nespokojenost s nákupem na našem e-shop máte možnost řešit mimosoudním řešením spotřebitelských sporů skrze Českou obchodní inspekci.

Adresa: Ústřední inspektorát, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz

Případnou nespokojenost s nákupem na našem e-shopu můžete řešit jako on-line spotřebitelský spor na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Ochrana osobních údajů

Osobní údaje poskytnuté zákazníky se užívají výhradně k účelům, které přímo souvisejí s našimi službami a nejsou poskytovány třetí straně, nesouvisí-li to bezprostředně s vyřízením objednávek.

Přední značky e-shopu

Kde nás najdete

Revoluční 164

Stráž pod Ralskem, 471 27

Kontakty
Zákaznická podpora Josef Verzich
Zákaznická podpora Josef Verzich
(Po-Pá, 8-17 hod.)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.