- Úvod
- Vše o nákupu
- Obchodní podmínky
Základní informace
Fakturační adresa Josef Verzich, Hornická 300, Stráž pod Ralskem, PSČ 471 27 Dodací adresy Provozovna 1 : Revoluční 164, Stráž pod Ralskem, PSČ 471 27 Provozovna 2 : Klášterní 45, Jablonné v Podještědí, PSČ 471 25 IČO 68425244 DIČ CZ6808030284 | Tel: +420 777 137 206 e-mail: info@prozdraviaradost.cz ID schránky: hxr8wqu FACEBOOK: Obchod Josef Verzich, Pro zdraví a radost MONETA Money Bank - 177381048/0600 IBAN - CZ0306000000000177381048 BIC - AGBACZPP |
Způsoby objednání zboží
Objednávat si můžete přidáním zboží do košíku v e-shopu, telefonicky nebo emailem, kdy bude objednávka obsahovat veškeré náležitosti e-shopu. Zákazník si může vybrat libovolné zboží z naší nabídky. Většinu zboží máme skladem, v opačném případě budeme zákazníka kontaktovat a pokusíme se sjednat náhradu, popřípadě objednávku se zákazníkem opravíme nebo vystornujeme.
- Zákazník se může zaregistrovat (zde), následně zboží vloží do košíku a odešle objednávku.
- Bez předchozí registrace (zákazník bude automaticky zaregistrován po odeslání objednávky, následně zákazníkovi zašleme přihlašovací údaje do e-mailu, aby je mohl využít pro další nákup).
Dodací podmínky
Zboží zasíláme v co nejkratším termínu po obdržení závazné objednávky. Termín dodání je 2-10 dní, podle toho, zda je objednané zboží na skladě.Ve výjimečných případech se může stát, že nabízené zboží je již vyprodáno. V tomto případě Vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky.
Způsob dodání
Doručujeme na dobírku, kdy Vám objednané zboží přijde v rozmezí od 2 do 10 dnů od objednání - buď na zvolené odběrné místo Zásilkovny, nebo k Vám domů. Při jeho vyzvednutí nebo doručení dopravcem IN TIME nebo PPL zaplatíte za objednané zboží plus dobírkovou částku vypočítanou při uzavření objednávky. Při placení bankovním převodem zasíláme zboží po připsání částky na náš bankovní účet. Zboží lze také uhradit při odesílání objednávky platební bránou GoPay nebo převzít osobně v našem obchodě ve Stráži pod Ralskem.
Doprava GLS CZ
Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby po ČR.
Při objednávce do 1.500 Kč je cena za dopravu při platbě převodem 99 Kč a dobírkou 134 Kč.
Při objednávce nad 1.500 Kč je doprava při platbě převodem zdarma. Při platbě dobírkou 35 Kč.
Po zaslání faktury čekáme na připsání platby 10 dnů, po té bude objednávka stornována.
Tyto ceny platí pro zásilky do 30 kg.
Doprava GLS SK
Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby po SK.
Na Slovensko zasíláme za jednotnou cenu převodem 200 Kč a dobírkou 255 Kč.
Po zaslání faktury čekáme na připsání platby 10 dnů, po té bude objednávka stornována.
Tyto ceny platí pro zásilky do 30 kg.
Doprava GLS CZ do Parcelshopu
Dopravu na určenou adresu výdejního místa Parcelshopu po ČR.
Při objednávce do 1.500 Kč je cena za dopravu při platbě převodem 79 Kč a dobírkou 114 Kč.
Při objednávce nad 1.500 Kč je doprava připlatbě převodem zdarma. Při platbě dobírkou 35 Kč.
Při hmotnosti nad 10 kg, není možné zvolit tuto dopravu.
Po zaslání faktury čekáme na připsání platby 10 dnů, po té bude objednávka stornována.
Osobní odběr - Zásilkovna CZ
Dopravu na určenou adresu výdejního místa zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby po ČR.
Při objednávce do 1.500 Kč je cena za dopravu při platbě převodem 79 Kč a dobírkou 109 Kč.
Při objednávce nad 1.500 Kčje doprava při platbě převodem zdarma. Při platbě dobírkou 30 Kč.
Při hmotnosti zásilky od 5 do 7 kg je cena za dopravu 99 Kč a dobírkou 129 Kč.
Při hmotnosti zásilky od 7 do 10 kg je cena za dopravu 129 Kč a dobírkou 159 Kč.
Doprava zdarma platí pouze pro objednávky do 5 kg. Při hmotnosti nad 10 kg, není možné zvolit tuto dopravu.
Po zaslání faktury čekáme na připsání platby 10 dnů, po té bude objednávka stornována.
Osobní odběr - Zásilkovna SK
Dopravu na určenou adresu výdejního místa zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby po SK.
Při objednávce do 1.500 Kč je cena za dopravu při platbě převodem 119 Kč.
Při objednávce nad 1.500 Kč je doprava při platbě převodem zdarma.
Při hmotnosti zásilky od 5 do 7 kg je cena za dopravu 139 Kč.
Při hmotnosti zásilky od 7 do 10 kg je cena za dopravu 169 Kč.
Doprava zdarma platí pouze pro objednávky do 5 kg. Při hmotnosti nad 10 kg, není možné zvolit tuto dopravu.
Po zaslání faktury čekáme na připsání platby 10 dnů, po té bude objednávka stornována.
Nevyzvednutí zásilky
Pokud si zákazník nevyzvedne již odeslanou zásilku bez udání vážného důvodu, bude mu účtována doprava + balné v celkové hodnotě 120,- Kč
Balné
Balné běžně neúčtujeme, pouze v případě lahví ze skla, je u produktu příplatek 20 Kč za ochranný obal. Pokud má objednávající zvláštní nároky na balení zboží, na ceně se obě strany dohodnou.
Zasílání chlazeného zboží
Chlazené zboží zasíláme běžně, kromě období vysokých teplot. Termoboxy a chladicí bloky jsou k dispozici v kategorii „Chlazené potraviny“.
Chlazené zboží zasíláme v pondělí, úterý a ve středu. Ve čtvrtek už není zaručeno, že bude doručeno druhý den (v pátek), což nese riziko, že by chlazené zboží bylo celý víkend na depu.
Pokud si zákazník nevyzvedne již odeslanou a zaplacenou zásilku s chlazeným zbožím, nese plnou odpovědnost za případně poškozené zboží bez nároku na vrácení částky, a to i ceny za dopravu. Pokud byla objednávka na dobírku, uhradí zákazník fakturu v plné výši ve které byla vystavena. Toto platí i pro nevyzvednutí v den doručení, kdy nemůžeme uznat vrácení ceny za objednávku, ani případnou reklamaci. Pokud chcete předejít potížím s dopravci, kteří Vás o doručení z nějakého důvodu neinformovali, doporučujeme po objednání chlazeného zboží hlídat Vaši e-mailovou schránku, kde Vás informujeme o vyřízené objednávce, i o předání přepravní společnosti. Pokud Vás následující den po obdržení e-mailu z naší strany (že je objednávka vyřízena) přepravce nekontaktuje, neprodleně kontaktujte nás.
Reklamační řád
Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka. Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
Kupující viditelně poškozenou zásilku nepřijímá, dále je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést, o jaké poškození či závady se jedná, jak se projevují a přiložit fotografie v přepravním a originálním obalu. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury - dodacího listu a doklad o zaplacení a dodání zboží. Zboží se vrací v originálním obalu, s označenou závadou.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace o postupu a jejím vyřízení. Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry. Zákazník může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů po převzetí zboží. Aby toto mohlo být uskutečněno, nesmí být zboží ani obal poškozené, ani použité. V tomto i v případě, kdy si zákazník zboží nepřevezme již námi odeslanou zásilku nebo jej bude zasílat zpět na naši firmu do 14 dnů, hradí veškeré náklady na dopravu s tímto spojené.
Pokud zákazník zjistí rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu, je povinen ihned informovat obchodníka. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, nebo dokladem stvrzujícím nákup u prodávajícího.
Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.Částka za výrobky bude vrácena bezhotovostním způsobem na bankovní účet zákazníka. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
Případnou nespokojenost s nákupem na našem e-shop máte možnost řešit mimosoudním řešením spotřebitelských sporů skrze Českou obchodní inspekci.
Adresa: Ústřední inspektorát, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz
Případnou nespokojenost s nákupem na našem e-shopu můžete řešit jako on-line spotřebitelský spor na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje poskytnuté zákazníky se užívají výhradně k účelům, které přímo souvisejí s našimi službami a nejsou poskytovány třetí straně, nesouvisí-li to bezprostředně s vyřízením objednávek.