Logo
V případě dotazů zavolejte.
(Po-Pá, 8-17 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Zadej e-mail pro zasílání novinek



Večeře


Zpravidla posledním jídlem dne by měla být večeře, asi 3 hodiny před spaním. Pokud však chodíme spát později, například až o půlnoci, je vhodné zařadit druhou večeři. Večeře by měla obsahovat především bílkoviny a zeleninu. Pokud nesportujeme a nejsme před večeří po výkonu, vyhněme se většímu množství sacharidů, výjimkou je celozrnné žitné pečivo a knäckebroty. Vhodné bílkoviny jako je maso, ryby, vejce, sýr, mléčné výrobky s nízkým obsahem tuku, šmakoun, tofu, zelenina, zeleninové polévky. Příjem sacharidů ve formě příloh závisí na energetické potřebě a výdeji energie každého z nás, pokud sportujeme či nikoli. Vhodné přílohy by měli být celozrnné, jako je pečivo, knäckebroty, bulgur, kuskus, jáhly, ale i rýže a pohanka.

 

Ryby

Nejen, že jsou ryby křehkou pochoutkou, ale jsou i velmi zdravé. Největší přínos pro naše zdraví mají tučné ryby, které obsahují velké množství nenasycených mastných kyselin omega-3, oproti omega-6, které jsou více konzumovány ve formě zpracovaných potravin, například rostlinné oleje. Ryby tento deficit pomáhají vyvážit. Dále rybí maso obsahuje vitamíny B, A, D, bílkoviny a minerální látky. Samozřejmě jako u masa, je velmi důležitý zdroj, nejprospěšnější jsou ryby z volné přírody.

 

Šmakoun

Co je to vlastně ten šmakoun, to už jsem někde slyšel? Je to plnohodnotná potravina bez tuků, cholesterolu, lepku, s minimálním, množství sacharidů a s nízkou energií. Základem je vaječný bílek bez chemie. Šmakoun se vyrábí ve formě plátků a s různými příchutěmi na sladko i na slano a s různým kořením. Můžeme konzumovat studený, ale i tepelně upravovat. Třeba jen ohřát, dusit, smažit...Studený je vhodný například do salátů nebo jako přísada do různých jídel, meze se zde opravdu nekladou. Šmakoun jednotlivě

 

Zelenina

Nejzdravější je konzumovat zeleninu v syrovém stavu a měla by tvořit tzv. větší část denního příjmu potravin. Výborné a pro snadnou stravitelnost a vstřebatelnost jsou vhodné zeleninové šťávy. zelenina obsahuje velké množství vitaminů, stopových prvků, minerálních látek, chlorofyl i vlákninu. Tepelná úprava zeleniny je nejzdravější na páře. Zelenina k masu je zdravější variantou přílohy. Příprava již zmíněných zeleninových šťáv je skvělou variantou, jak doplnit potřebné živiny a zároveň dodržet pitný režim.

Přední značky e-shopu

Kde nás najdete

Revoluční 164

Stráž pod Ralskem, 471 27

Kontakty
Zákaznická podpora Josef Verzich
Zákaznická podpora Josef Verzich
(Po-Pá, 8-17 hod.)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.